Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

torsdag 27. november 2008

Ikke all verdens oppdateringer fra min side for tiden, men kunne sikkert ha skrevet masse om alt og ingenting, for når sant skal sies, det er fortsatt masse tankevirksomhet oppe i harddisken min, mer eller mindre av samme type som det har vært det siste drøye halvåret.

Men men, det får jeg heller komme tilbake til....så kan dere, mens dere venter, kose dere med noen nye bilder av Milo, tatt i dag:











2 kommentarer:

Inka sa...

Fine bilder av Milo. Særlig det øverste her. Der var han ekstra søt, hehe
Håper det går fint med dere og at Milo har blitt husvarm? Kanskje han har blitt litt FOR husvarm? hehe

Anonym sa...

Han er jo bare så søt da, lille kosegullet!!! :P -Jeg regner med at dere koser dere litt da, og at Milo trimmer deg litt og omvendt..*flirer*..to vakre sjeler dere to!!! <3 KLemmer fra oss to på Sagene! ;)