Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

mandag 1. september 2008

Long time no blog

Har gått over en uke siden sist jeg blogget her på denne siden, men det er vel ene og alene fordi jeg ikke har så veldig mye nytt å komme med. Ting er som det har vært de siste ukene/månedene uten særlige forandringer å spore rent tankemessig sett.

Jeg forsøker fortsatt å hele tiden ikke la de negative tankebanene styre meg, men de gjør det allikevel. Jeg klare fortsatt ikke å finne en mening med så veldig mye og alt er og forblir litt for håpløst til at jeg egentlig er i stand til å se noen lysning i sikte.
Selv om jeg har mine små greier som gleder meg, bøker og koselige samtaler med noen få av dere som leser her, så er det allikevel som om jeg fortsatt balanserer litt for langt ute på kanten.

Jeg vet det er veldig vanskelig for de fleste å kunne sette seg inn i min situasjon og hverdag slik jeg ser og føler den. Man må jo være meg for å kunne forstå det 100%, og det holder vel strengt tatt med kun èn av meg altså.....for å si det på den spøkefulle måten. :p

Noe som jeg også har nevnt tidligere her er det å føle seg usynlig, som en ikke-person.....og ja, den følelsen har jeg fortsatt, men jeg verken kan eller vil kreve at jeg skal være noe annet....det er ikke opp til meg å bestemme hva andre evt. måtte ønske å ha av kontakt, og de som har interesse av det klarer sikkert å finne ut av det selv også.
De av dere som kanskje føler dere truffet, ikke føl det på den måten, jeg vet at noen av dere har andre ting å tenke på eller har stille-perioder, og det har jeg full forståelse for.

5 kommentarer:

Inka sa...

nå har du slettet noe som sto her forrige gang jeg leste innlegget :P

Paederium sa...

Sletta noe her? Nei, det kan jeg da ikke si at jeg har gjort.....Hva skulle det ha vært da?

Inka sa...

Det sto da noen navn og sånt der... eller er jeg helt på bærtut nå? hehe

roooor ikke jeg er det da, men hvis du ikke har slettet noe så er jeg det kanskje allikevel? høhø

Satse på blåbær da :P *hente bærplukkeren* :P

Paederium sa...

Ja, er nok bærtur du er på, for jeg har ikke endret noe i det hele tatt....du har kanskje drømt?? hehehe

Inka sa...

jøss, og så mange skriveleifer jeg fikk med der :P Bærtut og roooooor. Jeg er ute å ror jeg ser du, hehe :P Tror ikke, jeg roooor :P

LOL :P

jaja, store fingre som går litt for kjapt over tastene visstnok. På tide å ta kveld kanskje :P hehe

Og ja, jeg har antageligvis drømt, hehe

Den dagen blogginnleggene dine sniker seg med i mine drømmer da skal jeg seriøst sette meg ned å ta en opprensking i hodet :P