Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

mandag 22. september 2008

Ugh

Ugh.....formen er på trynet.....stiv og støl i kroppen og en mage som ikke ser ut til å være i særlig godlage....er liksom en slags mageknip som forplanter seg langt opp til halsen. :s
Jaja....foruten det så er jeg møkkalei......

Sånn, det var siste nytt fra Pae-campen. :p

2 kommentarer:

Inka sa...

og det aller korteste innlegget du har hatt tror jeg :P hehe

Håper du føler deg litt bedre nå. Eller aller helst er blitt heeelt fin igjen uten smerter og ubehag :)
*god bedringsklem*

Paederium sa...

Heheh....ja, det var et kort innlegg, men hadde ikke så mye annet å si.
Har blitt litt bedre, så det er ikke så ille nå, men kunne vært bedre.....Jeg må vel bare forandre litt på kostholdet og hva jeg spiser og når....kan jo gå en halv evighet før jeg spiser noe i det hele tatt og så plutselig spiser jeg masse og ofte....så da blir vel magen forvirra og begynner å klage. :p