Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

torsdag 16. oktober 2008

Takk for alt, Siri

Så var dagen kommet hvor Siri skulle få slippe flere lidelser, og det tror jeg egentlig hun syntes var bra selv om hun noe motvillig ble med til dyreklinikken. Hun klarte knapt nok å gå, så jeg måtte bære henne det meste av veien til bilen og ut av bilen og inn på klinikken.

Hun ville absolutt ikke gå inn på kontoret til veterinæren, mulig hun forsto hva som skulle skje....Hun fikk i alle fall et blikk som lyste av redsel og fortvilelse....og da ble jeg ennå mer trist og lei meg.

Uansett, hun fikk først en sove-sprøyte og da fikk jeg noen minutter alene med henne før hun skulle få den siste sprøyta slik at hun sovnet stille inn.
Det ble en del tårer hos undertegnede og det er det fortsatt....jeg savner jo Siri-jenta mi. :(

3 kommentarer:

Inka sa...

uff, håper det går greit med deg nå?
Triste saker dette :S

Er jo en dårlig trøst å si at hun har det bedre nå og slipper å ha det vondt når man selv har det så mye verre liksom...
Det er vanskelig å finne trøstende ord når det gjelder sånt :S
*klem*

Inka sa...

Hvordan går det med deg?
Har ting fått roet seg ned bittelitt??
Håper det selv om ting har vært vonde og sikkert er litt vonde ennå.

Tenker på deg :)

*klem*

Unknown sa...

uff..