Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

mandag 19. januar 2009

Null niks nothing....nada

Overskriften sier det meste.....og jeg har ikke stort å si heller.
Overskriften bare henspeiler på det som skjer, og jada, du gjettet riktig.....ikkno skjer og alt er bare the same old shit.

Begynner egentlig å bli møkkalei av å bare gå rundt og gruble på hvorfor jeg i det hele tatt gidder....hva er vitsen liksom.
Uansett hvor mye jeg forsøker å finne ut av ting så klarer jeg ikke i noen særlig grad å glede meg over noe som helst.
Den største gleden er det å sove, for da er man i en slags annen verden og slipper å plages med the real life....er bare så pokkern synd at man våkner opp igjen og føler at det eneste dagen vil bringe er en kamp om å overleve frem til neste runde med søvn.

jajaja....sånn går no dagan......

3 kommentarer:

Carina Isabell sa...

Vet hvordan du har det... Så utrolig godt også, men det vil komme lysere tider.. Også for oss som heller vil være i drømmeland!

*god klem sendes deg*

Unknown sa...

vurderer faktisk å bare legge meg selv.

Paederium sa...

Å legge seg er som oftest nesten det eneste som gir mening....og da kan man kanskje også være så heldig at drømmeverdenen man kommer inn i faktisk ikke er så gæli....eneste problemet er at man våkner opp igjen....det er jo den nedturen :(