Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

fredag 30. januar 2009

Waschera??

Ja, det er ikke godt å si hva som skjer.
For mitt vedkommende så skjer det lite eller ingenting.....det eneste som skjer er alle tankene om ditten og datten og det som verre måtte være.

Ensomhet er ikke å være alene, men å ikke ha noe eller noen å lengte etter, og ja, det er nettopp slik jeg har det....jeg føler at det ikke lenger er noen vits siden jeg ikke har verken noe eller noen å lengte etter.....
Jeg har et savn ja....men det savnet er pr. nå noe som ikke er innenfor noe nær rekkevidde føler jeg.

På en måte så føler jeg at jeg har kommet såpass langt i livet uten å ha oppnådd noe som kan være noe å være stolt av eller å ta videre.
Jeg lever i et vakum uten muligheter til verken det ene eller det andre, og det får meg til å innse at jeg har kastet bort alt for mange år til ting og tang uten mål og mening.....og ikke kan man gå tilbake i tid for å ta andre veier i livet heller, mens det ennå var tid, mulighet og håp.....
Ergo, bortkasta liv dessverre.......
Er nesten så man ønsker eller håper at man tar sitt siste åndedrag neste gang man sover og våkner opp igjen til et nytt liv hvor man starter på nytt med blanke ark og fargestifter til....er bare så pokkern meg synd at man ikke vet hva som skjer i "the afterlife".
Hadde jeg visst det så hadde jeg vært der for lengst.

Det er ikke det at jeg er redd for å dø, tror det kan være en befrielse på en måte, det eneste som er skremmende er den evt. smerten man kanskje opplever de siste sekundene.....ja ja, det vil man vel finne ut av sånn etter hvert.....

Uansett, til de av dere som fortjener det, så vil jeg gi en god klem.....og til de av dere som ikke fortjener det, så vil jeg bare si at dere tidsnok vil innse hva det vil si å være egoistiske og ignorante uten snev av empati og medmennesklighet når dere står der i gjørma sjøl.....noe jeg absolutt håper at dere vil gjøre.

Takk for meg!

3 kommentarer:

Carina Isabell sa...

Vet ikke om jeg fortjener en klem, eller ikke. Men sender deg ihvertfall en, og håper den hjelper litt!

Syns det er trist å se at du mener det er for sent å snu om på livet ditt. Har du drømmer du enda ikke har realisert så er det fortsatt ikke for sent. Du er da vel ikke mer enn noen å tjue år sånn som meg du også;) Du skal se at det ikke er for sent.

Som min bestemor sier; du er fortsatt et barn Carina, det er jeg også. Du er ikke eldre enn det du føler deg som, så gjør det du vil, og du skal få det til! :)

Paederium sa...

Lenge siden jeg har vært noen og tjue år da....heheh
Men jeg kan jo late som og håpe at det hjelper. :p

Og du fortjener også en klem, du leser i alle fall bloggen og viser at du bryr deg innimellom. :)

Inka sa...

Enig med Carina, men du vet jo egentlig hva jeg skal si så... :P

Masse klemmer kommer herfra også... skal skrive mer en annen dag jeg Pae. Med tanke på min egen siste oppdatering i bloggen så vet du vel at hodet mitt ikke funker akkurat nå :)

*klemme litt til før jeg går* :P