Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

lørdag 14. februar 2009

Dagens bulletin :p

Jadda, så var det atter en dag og atter en oppdatering fra yours truly i denne begredelige bloggen.

Og hvordan er så formen i dag da? Joda, den er faktisk ikke så aller værst, det jeg beskrev i forrige innlegg er heldigvis nesten fraværende i dag, og godt er det.
Jeg har til og med orket å gå en lang tur med Milo i dag, var vel ute i en halvannen times tid eller noe.....tror Milo satte pris på det, han ligger i alle fall her ved min side som et slakt....heheh

En annen ting jeg kanskje kan nevne er at jeg har fått meg ny hotmail-adresse, ble altfor mye søppel og annen junk-mail på den andre....blir vel kanskje sånn når man legger igjen mail-adressen overalt. :p

Uanskvett, den nye adressen er veldig enkel, navnet mitt med punktum som mellomrom pluss den sedvanlige alfakrøllen og hotmail dått com.
per.kristian.pedersen(a)hotmail.com....og bytt da ut (a) med @. :p

Og happy valentine til dere alle.....nyt dagen med deres egen kjære valentine....så får jeg heller vente på min som ikke finnes eller kanskje finnes men vil ikke ha meg, og det er sikkert minst et par stykker......Over og ut!

2 kommentarer:

Inka sa...

Bra du sier i fra om mailbytte... trodde jeg var skvisa ut av lista jeg nå, hehe :P

Og ja.. det finnes nok en valentine der ute til deg også. Tross alt så er det bedre å sitte uten en valentine enn å HA en valentine som ikke bryr seg :P Tenk på DET du, hehe

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.