Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

lørdag 28. februar 2009

Over kanten av stupet

Jeg ble sparket over kanten av stupet, og her henger jeg fortsatt med fingre som begynner å bli slitne....er som om taket skal glippe støtt og stadig.
Det finnes da ingen god grunn til å bare henge her føles det som....og uansett hvor mye jeg prøver og vil, så klarer jeg liksom ikke å karre meg opp igjen.

Dette er sikkert noe jeg kommer til å gnåle om igjen og igjen og igjen....helt til jeg slipper taket.....
Og taket vil jeg slippe hvis jeg ikke snart har noe mål eller mening med noe i det hele tatt.....det er liksom bare....ingenting.....

Uanskvett, det eller den som knuses kan knuses skal....om det så er det siste jeg gjør.


2 kommentarer:

Inka sa...

Du har jo ett mål. Det målet er at du skal komme deg ovenpå. Såpass ovenpå at du greier å eksistere normalt. Sånn nogenlunde normalt til å begynne med iallefall.

da har du all grunn til å klore deg fast selv om fingrene blir slitne.

Det blir omtrent det samme som med meg det. jeg har også ett mål. Ett mål som ser ut til å være laaangt borte og uoppnåelig her og nå, men det gjelder å ikke gi opp selv om man så gjerne skulle ha gjort det for å slippe å "plages" mer.

Med tiden til hjelp så får du til dette her. Det gjelder å ha trua. Trua må du ha... den er viktig. Den er i grunn mer viktig enn viljen selv om viljen også er viktig, men trua må man ha fra bunnen av så man har noe å bygge opp fra.

Litt usikker på hva du mente med den der knuse-greia på slutten der, men...

Paederium sa...

Vel, når det målet virker uoppnåelig så er det ikke så lett dessverre....
Og trua og viljen begynner vel å svinne hen også, og når jeg i tillegg får mer og mer plager i forbindelse med panikkangsten, så gjør det absolutt ikke saken særlig bedre heller. Har en ny runde med det i dag også, sitter her og hiver etter pusten samtidig som om det føles som om noen tråkker meg på brystkassa og blir stående der.... :(

Den knuse-greia på slutten kan sikkert tolkes på mange måter, men det jeg mener med det har med hat og hevntankene mine.