Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

onsdag 11. februar 2009

I feel sick

Denne panikkangsten kan umulig være normal, evt. så må den være kronisk.....vil liksom ikke gi seg....med mindre det er noe annet gæli da, hva vet jeg, men bør vel kanskje se om jeg får meg en time hos fastlegen min i tilfelle det kanskje er noe langt mer alvorlig.
Tar vel sin tid å få time regner jeg med, bruker i alle fall det....uansett hva man sier når man ringer så får man beskjed om at det er fullt.....jaja, nok om det.....


Ingen kommentarer: