Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

torsdag 19. juni 2008

Frem og tilbake

Frem og tilbake er som kjent like langt.....Og her går dagene akkurat på den måten....frem og tilbake mellom "greit nok" og dårlig....omatt og omatt.
Hva er vitsen egentlig? Hvorfor gidder man?

Og hvorfor gidder jeg å skrive her?
Har jo ikke tidligere hjulpet å skrive noe, i alle fall ikke i det lange løp.
Greit å få ut litt grufs, men akkurat nå så er det nok best at jeg ikke skriver noe i det hele tatt siden det verken passer seg eller sømmer seg.


Kunne sikkert lagt ut i det vide og det brede om tanker og følelser, men hvilken nytte har det så lenge ingen egentlig bryr seg om hva jeg mener og føler?
Er selvfølgelig noen få som faktisk bryr seg, noen som viser en genuin empatisk side, og all heder og ære til dere. :)

Ingen kommentarer: