Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

lørdag 28. juni 2008

....og så var det helg

Hmmmm....og hvordan er så ståa nå som det er helg?
Vel, det er vel som det bruker å være, i alle fall de siste ukene....stillstanden viser seg igjen som den sterkeste part. Både stillstand og det som verre måtte være.

Var i går ute på en lengre biltur, skulle hente min far og bror som var på festligheter i Lillestrøm.
Turen gikk greit den, men skremte meg at mine tidligere tanker av det selvdestruktive slaget igjen viste seg frem.
Jeg har jo som tidligere nevnt hatt flere alternativer for hvordan jeg skal gjøre slutt på min eksistens, og et av de alternativene inneholder bil....og lysten kom igjen i går....men heldigvis, eller kanskje dessverre, så var ikke lysten sterk nok.....

Ja ja....sånn er det bare, men sånn er jeg, og jeg foretrekker å si ting i klartekst her i bloggen...jeg har ingenting å skjule....og til de av dere som leser bloggen, ta gjerne kontakt på en eller annen måte....jeg trenger dere faktisk...jeg trenger bevis på at dere bryr dere...i alle fall de av dere som kjenner meg litt eller mer....

Er det noe, så er jeg for det meste å treffe på tlf....

Ingen kommentarer: