Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

søndag 13. juli 2008

Den foreløpige vei

Selv om det kanskje har sett ut som om jeg skulle forsvinne inn i det uvisse så er jeg fortsatt tilstede, men den foreløpige veien vet jeg ennå ikke hvor går.

Noe har slått meg de siste dagene...og det er hvorvidt noen i det hele tatt bryr seg mer.
Er lite kontakt med venner og bekjente og det er få som lurer på hvordan det går.
Greit nok, ting tar tid, men det betyr ikke at det hjelper at folk tar avstand....jeg lider da ikke av noe smittsomt.
Men virker som om det er liten eller ingen interesse for hvordan det går....

De fleste bekjente fra nettet har også muligheter til å kontakte meg via tlf/sms, er mange som har nummeret, men jeg har vel kanskje blitt en ikke-person, hva vet jeg....men mulig mange også kanskje har valgt side etter det som skjedde for 2,5 mnd siden....

Ja ja, er jeg så lite interessant så kan det bare være....Selv om jeg i bunn og grunn fortsatt er den samme gamle Pae, er bare litt problemer med sikringsboksen :p



PS: dette gjelder selvfølgelig ikke alle, er også de som har vært til støtte fra dag èn eller senere også. :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nå føler jeg meg truffet :S
Det er ikke sånn. Jeg vet at jeg lar høre mindre fra meg nå enn tidligere, men det vil ikke si at jeg ikke bryr meg. Tenker masse på deg og lurer på hvordan du har det.
Du vet jo det meste om det som skjer HER og det er ene og alene det som er grunnen til at jeg er litt stille for tiden.
Har så mye egne bekymringer og ting som må fixes så har konsentrert meg om det i det siste.
Jeg beklager hvis jeg er en av de personene som du føler ikke bryr seg.
Jeg gjør det Pae. Håper ikke at du tror noe annet, men jeg forstår det hvis du føler det slik...

Paederium sa...

Hmmm....anonym?
Har du glemt å logge på...for jeg regner med at det er deg, Inka?

Inka sa...

Ja, det er meg... Inka :P Skjedde noe rart her så jeg fikk ikke til å legge inn kommentar. Klikka på noe under feltet her så det gikk allikevel. Oppdaget etterpå når jeg skulle inn på egen blogg at jeg ikke var innlogga :P hehe
Uuuuuuups :P

Paederium sa...

Heheh...skjedde noe rart ja...men det er ikke så rart, du bor jo i Gausdal, og det er et rart sted. :p

Og som en kommentar til din første kommentar på dette innlegget....du bør ikke føle deg truffet, du er en av de få som faktisk har vært til støtte det meste av tiden.
Og så lenge du også har dine ting å tenke på, så skjønner jeg at du av og til også er fraværende. :)

Anonym sa...

Jeg slenger meg på kommentaren til Inka her.
Jeg føler meg veldig truffet.

Det er så mye jeg heller skulle gjort enn å være på jobb enkelte dager... Og når jeg kommer hjem, så rekker jeg ikke å gjøre alt jeg gjerne skulle ha gjort..
Og jeg er så lei for det!

Men du har jo nr mitt, så det er bare å sende en sms akkurat når du vil! :)

*mange gode klemmer*

Paederium sa...

Neida, Kybele, det gjelder ikke deg heller, vi er jo ofte på sms vi, så ikke føl deg truffet. :)