Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

lørdag 19. juli 2008

So this is it?

I en personlig blogg så bør det være ærlighet hele veien, og jeg kan i alle fall med hånden på hjertet si at det jeg har skrevet i løpet av de siste ukene ikke har vært annet enn ærlighet fra min side.

OG så kan man spørre seg selv, hjelper det å være ærlig?
Joda, det hjelper på den måten at man kan si seg fornøyd med at ens sjel blottlegges 100%, noe jeg absolutt kan stå inne for.
Ingenting kan sies å være usannheter eller løgn.....det jeg skriver er det jeg føler og tenker....dog så kan det sies at det som oftest er negativiteter og pessimisme, men det er sånn jeg er nå dessverre.







1 kommentar:

Inka sa...

Ville bare inn å si hei jeg. Vet ikke alltid hva jeg skal kommentere på innleggene dine for et er en fare for at jeg stadig gjentar meg selv.
Så en "hei" er vel bedre enn ingenting? Da vet du jeg har vært her iallefall, hehe.
Har endelig kommet meg opp etter å ha formelig ligget i koma siden søndags morgen så har ikke energi til annet enn hei heller :P hehe :P *klemme*