Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

torsdag 3. juli 2008

Snart helg

....og er det noe å se frem til da?
Tja, er vel ikke mye, men jeg blir i alle fall alene hjemme her fra lørdag til mandag siden foreldrene mine har funnet det for godt å ta en tur til sverige.
Er egentlig greit det, da får jeg noen dager alene her og slipper å føle meg overvåket til enhver tid....skal bli godt.

Bihulene er fortsatt kranglete, men jeg fikk i alle fall sovet ut litt sist natt, selv om jeg hadde en følelse av å ligge i en badstu, var altfor varmt under dyna....jeg hadde i tillegg feber, så da er det kanskje ikke så rart.

Som jeg skrev i bloggen i går, så burde jeg se å få barbert meg igjen, og dæggern døtte, i dag gjorde jeg det....var litt lei av å se ut som en verre boms enn det jeg egentlig er.


Sånn, da får dere se hvordan jeg ser ut akkurat nå....nybarbert og fin eller ufin eller hva du nå enn måtte mene....er i alle fall meg.

Jeg setter forøvrig masse pris på alle kommentarer jeg får i bloggen min, selv om det egentlig er et fåtall som kommenterer, så vet jeg at det er et flertall som leser den, og det er jo koselig.

Skulle noen ønske å hilse på hvis man er i nærheten av Eidsvoll i løpet av helga, så er det bare å si ifra, en liten forandring i hverdagen har jeg bare godt av....det sies i alle fall det. :)



1 kommentar:

Anonym sa...

Om ikke annet; Finfint bilde av deg! ;)