Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

tirsdag 8. juli 2008

Dette går ikke

Som overskriften sier, dette går ikke, er jo null niks nothing til liv...og hvorfor skulle jeg i det hele tatt gidde mer?
Teller veldig på knappene, har vel gjort det en liten stund nå, men er vel snart ferdig med det.

Det holder ikke å ha familie og kjente og kjære, jeg blir ikke noe mer glad/lykkelig av den grunn....jeg er som en blomst som har visnet for lenge, eller som et råttent tre på rot som bare står der og forfaller.....

Er så mye som må gjøres, for mange hensyn å ta....og jeg er bare i veien og til bry....kan da ikke glede noen å se meg slik....men underveis så vil det kanskje bli litt ekstra oppstandelse og bekymring hvis jeg forsvinner....jeg vet jo ikke hva jeg gjør eller evt. hvor min ferd går....er bare slik at sånn det er nå, så er det ikke liv laga. :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg vet at det ikke er noe jeg kan si eller gjøre for at du skal føle deg noe bedre. Det er ingenting jeg kan si eller gjøre fr å få deg på andre tenker...men jeg må si at ikveld skremmer du meg litt..

Det er noe ved deg som rører dypt inne i hjerterota mi...og jeg...nei, jeg vet ikke hva jeg skal si.
Jeg bare håper at jeg en dag vil få muligheten til å ta den kaffen med deg...