Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

lørdag 5. juli 2008

Lørdagskveld

Og så sitter man her på en lørdagskveld uten særlig å egentlig synes det er noe kult.....skal det forbli sånn, ja, da ser jeg ingen vits i det her noe mer.....ting blir ikke bedre og alt ser bare mørkt ut....uansett hva jeg enn gjør og/eller tenker.
Finnes det i det hele tatt en mening? Et spørsmål jeg stadig vekk faller tilbake på.
Jeg vet ikke hva jeg vil eller hvor veien går, alt er bare sentrert omkring fortiden og dets mysterier.

Forsøker jo å tenke i positive baner som er til det beste for meg og mitt, men alt stopper i forsøket. Jeg trodde det jo på sikt skulle finnes en lysning, men den lar vente på seg....og da ender det jo ofte opp med at man mister all tro og håp. Det taler ikke til min fordel i alle fall, snarere tvert imot.


Har jo hatt en del tanker og fantasier som jeg ikke kan dele med så mange, det ville bare føre til både det ene og det andre, men det er faktisk noe jeg til enhver tid vurderer. Det vil uansett være the end for noen og enhver dersom så skulle skje, men for meg så blir det hipp som happ.....veldig kryptisk, men noen vil sikkert skjønne.


.....så....hvor går veien....hva vil skje?
Følg med i neste episode. :s

Ingen kommentarer: