Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

onsdag 2. juli 2008

Some kind of shit

Jadda, sånn går no dagan....alt er some kind of shit, enten på den ene eller andre måten.
Jeg vet nå hvorfor formen var litt dårlig her om dagen, jeg har brygget på litt problemer med bihulene, og det har slått ut i full blomst nå. Det verker i hodet og nesa er tett, noe som igjen fører til søvnproblemer....passer egentlig jævlig dårlig siden tankene og følelsene fortsatt plager meg så det gjør vondt....blir dobbelt-vondt kan man si.

Skulle så gjerne hatt noe positivt å se frem til, men neida, er fortsatt bekmørkt i enden av tunnelen....er så jeg får lyst til å hengi meg til øl'n på heltid...da er det i alle fall "litt" morsomt, øl og guitar hero eller gran turismo bruker å funke....da klarer jeg å la tankene få litt "fri"....eneste problemet er at de slår til for fullt igjen dagen derpå, så da er jeg like langt.

...og for hver dag som går uten at jeg ser snurten av en reddende engel, jo nærmere avgrunnen føler jeg at jeg kommer.
Jeg gir egentlig en lang marsj i mye nå....er sikkert fordi jeg vantrives maksimalt her jeg er nå, er ikke noe fred å få egentlig, selv om jeg prøver å slippe unna de rundt meg.

Dessuten burde jeg begynne å barbere meg igjen, ser ikke ut i ansiktet nå....bart og skjegg, i alle fall delvis, er ikke så god grobunn, men noe er det i alle fall å ta bort....jeg vet jeg ikke ser ut også, men hvorfor gidde å gjøre noe? Er da ingen vits i det så lenge ingen bryr seg.....

Ingen kommentarer: