Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

torsdag 24. juli 2008

En kaffekopp?

Nå nærmer helgen seg og jeg får en etterlengted frihelg hvor jeg slipper denne "overvåkingen" fra mine foreldre siden de drar på Kiel-tur med Color Magic på fredag.
Er ikke noe galt i at de er hjemme, er jo tross alt deres hjem, men siden jeg nå bor her midlertidig så føler jeg at jeg ikke har noe privat-liv, og det trenger jo de fleste.
Håper jeg sånn på sikt kan få mitt eget sted å bo, men må få orden på en del ting først.

Skulle noen være i nærheten av Eidsvoll de nærmeste par dagene og har lyst på en kaffekopp eller 3, ja, da er det bare å si i fra....er jo koselig med litt besøk også....noe jeg ikke akkurat er bortskjemt med....skulle tro jeg har en smittsom sykdom.
Men, grunnen er vel enklere enn som så, jeg kan jo ikke skryte av å ha så stort nettverk med venner og bekjente i nærheten, og da er det vanskelig å få besøk eller dra på besøk.

Uansett, invitasjonen om en kaffe eller 3 står i alle fall ved lag. :)

1 kommentar:

Inka sa...

Hmm, jeg passerte jo Eidsvoll både i går og i dag jeg. Tror jeg? iallefall Eidsvoll kommune. Aner ikke hvor Eidsvoll er i fohold til den kommunegrensa da, hehe
På tur nedover var vi stressa for vi skulle på Iron maiden konsert. På tur opp var det så seint at noen omturer hadde vel tatt knekken på oss begge to tror jeg. 2 dager i Oslo blir man sliten av, hehe
Får gjøre det opp en annen gang Pae :)