Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

søndag 6. juli 2008

Helga snart over

Og dermed er denne helga snart over også, og den ble som den ble, ikke så veldig interessant egentlig. Greit å kunne få være alene litt også, men ingenting er forandret med tanke på verken det ene eller det andre.
Jeg finner lite eller ingen glede i noe og ser egentlig ikke frem til noen verdens ting....alt er fortsatt veldig håpløst og jeg ser vel bare frem til at alt dette er over.

Formen er også mindre bra.....bihulene er fortsatt lite medgjørlige og kroppen verker både her og der.....er som om jeg nesten svimer av til tider.....ingen god følelse. :(

Begynner å bli så møkkalei av å ha så mange tanker og følelser jeg ikke klarer å kontrollere, det bare skjer automatisk....og det er spesielt visse følelser jeg fortsatt ikke liker at jeg har.....hvordan kan jeg fortsatt elske noen så høyt????

Ingen kommentarer: