Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

tirsdag 22. juli 2008

Døve ører, blinde øyne

Jeg vet det er noen få som leser denne bloggen, og av og til så lurer jeg på om jeg skriver denne bloggen for døve ører, eller blinde øyne om du vil.
Er noen få som kommenterer, og det setter jeg pris på, takk til dere, men er det noen flere som leser uten å kommentere?
Hør gjerne fra dere med en kommentar eller 2 og si hva dere syns....helst ikke anonymt, jeg vil jo gjerne vite hvem dere er. :)

En annen ting er hva folket egentlig syns om bloggen....jeg skriver jo litt av vært selv om det meste omhandler hvordan jeg tenker og føler når jeg skriver.

Kunne jo også skrevet mye mer til tider, men har bevisst holdt noe tilbake siden det kanskje kunne blitt brukt mot meg ved en senere anledning....I alle fall så lenge bloggen er åpen for alle.

Og hvordan er så tingenes tilstand i dag?
Joda, hodet holdes fortsatt over vannet, men er nok ikke særlig høyere over vannet enn hva normalen er i disse dager.
Er fortsatt masse tankesurr som kontinuerlig jobber i hodet mitt som gjør sitt til at konsentrasjonen blir forstyrret. Jeg forsøker å dytte tankesurret litt i bakgrunnen mens jeg leser bøker, men er allikevel merkbart slik at jeg av og til detter ut av handlingen i boka jeg leser.


2 kommentarer:

Inka sa...

Næææh, ække verken døv eller blind jeg :) hehe

Paederium sa...

Jeg vet jo at du ikke er det, Inka, men er mange som er det tror jeg...heheh