Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

mandag 7. juli 2008

Manda' morra blues

Ny uke.....but who care?
Ikke jeg i alle fall, er ikke alt nytt som er bra....og en ny uke betyr bare en fortsettelse av den forrige, enten i samme eller verre form.

Her er det som det har vært de siste ukene/månedene....JEg får helt noia av dette her. Og det jeg skrev om i går gjelder fortsatt, formen er såpass dårlig at jeg knapt nok orker noen verdens ting....bihulene gir meg plager i form av både smerter og svimmelhet....og ikke hjelper det særlig med smertestillende heller.....og plusser man på bivirkningene fra medisinene jeg tar, ja, da er det beste nå egentlig å flate helt ut på sofaen.

Jeg er vel egentlig såpass nede nå at jeg faktisk burde vært et helt annet sted....ting tar for lang tid og det jeg sliter med ser ikke ut til å ha noen lysning....
Ogh det som sikkert er verdens enkleste ting for andre kan fort være for vanskelig for meg....og handlingslammelsen gjør ikke ting bedre.....



Ingen kommentarer: