Velkommen!

Velkommen til min lille blogg.
Her vil du finne det som surrer rundt i hodet mitt til enhver tid, i alle fall så lenge jeg oppdaterer den, noe som gjerne skjer daglig.

De eldste innleggene finner du nederst, begynn gjerne å lese der slik at du får det kronologisk.

Glem for all del ikke at du kan kommentere mine blogg-innlegg. :)

fredag 4. juli 2008

Helg og savn

Nå som det praktisk talt er helg så savner jeg samboerskapet mitt ekstra mye.
Helg betød fri og kos med masse god mat og drikke.
Fredagene var gjerne besøkskveld hvor vi var hos svigers og spiste verdens beste pizza eller lagde den selv hjemme, alltid med stor suksess.

Og når det rosa trollet var kommet til sengs, så satt man ofte i sofaen og så på tv med snacks som kos....og bare slappet skikkelig av. Og var det ikke noe interessant på tv, så kunne vi spille bilspill eller noe annet på playstation....eller rett og slett bare gjøre som vi selv følte for....og da var sjelden øl'n eller cider'n langt unna....

Lørdagene var noe av det samme, men høydepunktet for det rosa trollet var barne-tv med dertilhørende lørdags-godt, og selv om det ikke alltid var fortjent, så fikk hun det for det meste hver lørdag. Den glede hun viste ved å få godiset er ubeskrivelig....Er ikke så rart jeg savner henne egentlig, for når alt kom til alt, så finnes det ikke noe vondt i henne....har bare litt vondt for å lære og skjønne ting til tider....trass-alder vettu. :)

Søndagene hadde også sine faste ritualer, og da inkluderte det egg og bacon til frokost.....veldig standard, men veldig godt.....

Og hva slags helger har jeg nå?
Tomme og kjedelige....uten mening i det hele tatt....
Er så masse jeg savner....det å kunne ha noen her for meg, noen som vet å sette pris på meg, noen jeg kan føle meg vel sammen med.....å kunne gi nærhet, omsorg og kjærlighet.....Jeg har fortsatt masse av det i meg....men dessverre, mine mørke sider og hemmeligheter har ødelagt alt og mere til.... :(

Ingen kommentarer: